Hulím už asi rok téměř každej den si dam jointa. Včera se mi stala celkem psycho věc. Začalo se mi zatmívat před očima brnělo mi celý tělo a nakonec jsem upadla na zem a uvědomila si to až na tej zemi.(asi jsem omdlela)proč se to stalo?je možný že je to tim že málo jim?co se stalo s mym mozkem v tu chvíli?předem děkuju za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za pozdní odpověď. Jak známo, marihuana snižuje krevní tlak - pak se může stát, že při rychlém pohybu, navíc intoxikovaná marihuanou (která subjektivní pocit, že Vám není dobře, jen umocní), omdlíte. Pokud navíc málo jíte (což nevím, jakou má příčinu), tak je Váš organismus oslabený a účinek marihuany může být silnější než obvykle, zvlášť pokud se jedná o nějaký silnější "model", tak jsou účinky poměrně nevyzpytatelné - a když se k tomu přidá psychický stav a snížení toho krevního tlaku, tak to je hned. Myslím, že byste měla být opatrnější. A že se tak ptám - co že to máte s tím jídlem? Máte nějaké potíže?