piko
jana
4 měsíce abstinuju a stále víc a víc se mi vkrádá do mysli myšlenka, že teď už bych to zvádla tj. brát kontrolovaně..mít to pod dohledem. Pokud bych brala piko 1x za měsíc nehrozí přece žádné nebezpečí, ne?

Odpověděl: Jakub Minařík
Myšlenka je to pěkná, ale málokdy vyjde. Resp. neznám nikoho, komu by to dlouhodobě vyšlo. S žádnou drogou - ani s pikem, ani s heroinem, ani s alkoholem a ani s kouřením. Vždycky to funguje nějakou chvíli a pak do toho člověk zahučí znova. Jedním z hlavních příznaků závislosti jako onemocnění je ztráta kontroly nad užíváním. A ztráta je to trvalá. A nedá se s tím nic dělat. Takže - nebezpečí hrozí - pokud se pokusíte o kontrolované užívání, budete muset začít abstinovat znova. Bohužel. Pravděpodobnost, že to dopadne jinak je asi tak 0-0-prdlajs. Jinak blahopřeju. 4 měsíce abstinence jsou docela výkon. Tak mě napadá, jesli by nestálo za to pokusit se o nějaké doléčování. Myslím, že by vám to celkem pomohlo. Kdybyste potřebovala kontakt, tak se buď podívejte do rubriky kontakty, nebo ještě napište. Pokusil bych se vám něco najít. Pokud jste z Prahy, tak bych doporučoval Doléčovací centrum Sananim. P.s. Držím palce a pokud mohu mít osobní doporučení - tak neblbněte a vydržte to. Myslím že se to vyplatí. Investovala jste do toho spoustu úsilí a bylo by škoda začínat znova od začátku. Držím palce a kydybste něco potřebovala, stačí napsat. Rádi poradíme, nebo pomůžeme. :-)