dotaz
mekky
Dobrý večer. Chtěl bych Vás požádat o radu - sháním materiály, týkající se problému socioekonomických faktorů ovlivňujících užívání drog. Ač je můj dotaz jistě neobvyklý, vzhledem k profesionalitě Sananimu Vás jistě nepřekvapí. Děkuji , Mekky

Odpověděl: Jakub Minařík
Asi bych doporučil obrátit se na NMS: http://www.drogy-info.cz/. Myslím, že tam mají celkem dosti materiálů a pokud tam dorazí někdo s rozumnou žádostí (třeba student píšící seminární práci), tak mu jistě poradí, nebo mu dokonce nějaké materiály dají. Druhou variantou je naše knihovna najdete na www.sananim.cz. P.s. Dotaz mě nepřekvapuje, ale mám dojem, že pokud se někdo ptá na něco tak sofistikovaného, tak si to obyčejně umí i najít. A věřte nebo ne, najít to mi dá zrovna tolik práce jako vám. :-)