MUDr. Pavel Kubů
jana x
Zdravím! Děkuji za Vaši odpověď. Správně jste předpokládal. že léčbu antibiotiky snáším dobře. Problém je, ale v tom, když je začnu užívat, co vše se mi honí hlavou. Pořád mám ten strach, že mi bude tak špatně jako předtím. A pak se takhle užírám v depresích. A nikdo mi nevysvětlí, že je to v pohodě. To mám hlavu paličatou jako mezek. No nevím. Chtěla bych se ještě zeptat, proč moje tělo reaguje na kavu a alkohol tak odmítavě? Kdysi jsem se mohla klidně opít s holkama někde na party a teď už ne. Po alkoholu se mi rozbuší srdce, z těžka se mi dýchá a třesu se. Pravdou je, že alkohol mi vůbec neschází, nevidím to jako hlavní zdroj zábavy. Třeba už taky tak trochu stárnu...! Předem děkuji a přeji hezký den!

Odpověděl: Pavel Kubů
Bohuzel bez podrobneho vysetreni a mozna ze ani po nem, Vam nejsem schopen s urcitosti rict co je pricinou vasi individualne odlisne reake na drogy. Napada me, ze proste Vase telo spatne snasi stimulaci,ktera patri do obrazu intoxikace jak pervitinu, kofeinu tak alkoholu. Nemate nejake problemy se srdcem nebo krevnim tlakem? Po poziti drog se stimulacnim ucinkem se zvysuje tepova frekvence a roste krevni tlak coz muze samo o sobe byt zdrojem neprijemnych priznaku,ktere popisujete. I u zcela zdraveho cloveka.