policie
lizi
Dobrý večer. Kdysi mě sledovala policie, bylo to jen týden, a nic se pak nedělo, nebyla to klasická stíha, měla jsem to ověřené, ted skoro třičtvrtě roku abstinuji, ale občas mívám pocity, které mě děsí, pořád se ohlížím, a zkoumám který člověk na zastávce autobusu je či není policajt...poslední dobou je to pořád, nevím zda mě to přejde a mám počkat, nebo co s tím? Děkuji. P.s.No, nedávno jsem se přistihla jak myslím na to, zda nový kolega nebyl nasazen náhodou na mě....Fakt mě to dost obtěžuje, sahám si až na dno, a pořád nevím ,jak z toho ven , a abych nezapomněla, je možné někde zjistit proč mě tedy sledovaly ?

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, po tom co popisujete se vůbec nedivím, že Vás to trápí a obtěžuje. Samozřejmě je možné, že Vás v době užívání drog policie skutečně sledovala. Pokud ale nebylo vzneseno obvinění, nic nezjistíte a ani teď žádnou možnost, jak se k této informaci dostat nemáte. I kdyby jste byla opět sledována. Mám ale trochu pocit, že se mohlo stát to, že braní drog narušilo něco tak křehkého a složitého jako je lidská psychika a některé nepříjemné příznaky (pocity pronásledování, tísně....) se objevují i nyní, v době abstinence. Občas se to stává, není to nic neobvyklého a a někdy je nutná trocha odborné pomoci aby se věci vrátily zas do normálních, dříve běžných kolejí. Nemůže na tom něco být? Pokud ano, rádi zprostředkujeme někoho, kdo s tím má zkušenost a může pomoci. Hezký den