extáze doma
dido
Dobrý den ,ráda bych se zeptala, pokud užiji tabletu extc sama doma, je nějaké riziko, že se mi může něco stát? Myslím tím, po psychické stránce, kamarádi říkají, že to nikdy neudělali, a že je to lepší na párty, ale přesto, radši bych si to užila sama....dík

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, užívání extáze o samotě není zrovna obvyklé. Užívá se opravdu spíše ve společnosti lidí. A obecně platí, že každou drogu (nejen xtc) je lepší užívat pod dohledem někoho dalšího, nejlépe střízlivého. O to víc, pokud látku neznáte a nemáte s ní žádnou zkušenost. Krom fyzických rizik - přehřátí, srdeční arytmie, hypertenze (zvýšený krevní tlak) se může projevit deprese, úzkost, panika... Je zde i riziko, že užijete něco jiného, co se jako xtc tváří a potom, kdo ví... Pokud Vás zajímá něco více, dobrým zdrojem informací je krom této poradny ještě www.xtc.cz a http://www.lf3.cuni.cz/drogy Hezký den