pervitin
jana x
Milá poradno! Před lety jsem si vzala udajně pervitin( snědla). Působil na mě opačně než by měl(utlumil mě). Po požití jsem jakoby usnula, ale vše jsem vnímala. Potom jsem dvakrát omdlela a můj přítel mě probral. nemohla jsem se postavit na nohy a asi tři dny jsem nebyla schopná jíst ani pít. Od té doby se mi dělá špatně po alkoholu, kávě a zeleném čaji. Také mám strach s požití léků, které mi předepíše lékař. Mám zřejmě strach z toho stavu, který jsem prožila před lety. Sama nevím v čem spočívá můj problém?!

Odpověděl: Pavel Kubů
vetsina lidi reaguje na poziti urcite drogy velmi podobne, to ale nevylucuje skutecnost ze reakce kazdeho clovek ana drogu je individualne odlisna a nektere odlisnosti mohou byt tak velke ze se na prvni pohled jevi jako zcela opacna reakce. Znam nekolik lidi, kteri po XTC, LSD ci pervitinu bez problemu usnou. S trochou nadsazky se da rict ze jste vlastne stastny clovek, protoze u vas riziko zavislosti na syntetickych drogach, alkohlu, kave ani caji vzhledem k vasim reakcim na jejich poziti nehrozi. Chapu vsak ze Vas to naplnuje obavami z poziti jakychkoliv dalsich drog byt predepsanych lekarem. Nicmene byste svou skusenost s psychotropnimi latkami nemela zevseobecnovat na vsechny drogy, predpokladam ze treba s poziti antibiotik problemy nemate a v ramci lecby anginy je uzivate. Az Vam lekar bude priste predepisovat nejake leky, zeptejte se ho zda maji nejake psychotropni ucinky a sverte se mu ze svymi obavami z konzumace drog (staci kdyz uvedete zkusenost s legalnimi drogami, nemusite hned mluvit o te prihode s pervitinem:), melo by se Vam dostat vysvetleni jak predepisovany lek pusobi a jake nezadouci ucinky mohou nastat. Budete-li i pak na sobe pozorovat zcela netypicke ucinky bude se Vam lekar muset pokusit najit jiny lek z dane skupiny, ktery budete dobre snaset.