Pervitin
Xxx
Mám dotaz.. V sobotu jsem s přítelem užila půl g pervitinu spolu dohromady. Účinky tak jako vždy. Poslední čáru jsme si daly v neděli ve 21.00 večer. Usly jsme v 5 ráno. Vzbudily se v 9 hodin, spánek trval jen 4 hodiny..Dneska jsme se najedly a už nic nebraly. Ale obou dvou se celý den zda jako kdyby jsme si daly. Příval energie, tok myšlenek prostě jako když si dáme. Je tohle normální. ? Jakto že pervitin fungoval po této době a po vyspani, najezeni tak silně jako při intoxikaci ? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Ano, možné to je. Pokud šlo o "kvalitní" účinnou drogu a jestli pervitin užíváte průběžně, takže málo spíte a odpočíváte, může být nasnadě, že si tělo i psychika vyžádaly spánek i přes intoxikaci.
Píšete, že jste usnuli v 5 hodin ráno a vzbudili se po 4 hodinách s pocity intoxikace, takže toho není až tolik k údivu...
Někteří lidé, kteří užívají pervitin dlouho a často, už běžně každý den jí a spí. Zkušenosti, podobné Vaší však už zpravidla nemívají, protože si pervitin opět v nejbližší možné době po probuzení opět aplikují.
Jak je to s Vámi? Budu rád, když ještě napíšete, abych lépe porozuměl kontextu Vašeho příběhu, protože tomu může být i jinak...
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/72/2788/Akutni-ucinky-metamfetaminu
http://www.prevcentrum.cz/pervitin
https://www.prevcentrum.cz/informace-o-drogach/pervitin/
http://drogy.ful.cz/drogy/pervitin/
http://www.extc.cz/pervitin.html
http://www.angelfire.com/in/freelife/piko.html
Přeji Vám vše dobré,
buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.