Xanax a stacík
Strýček Feťáček
Dobrý den, mám dotaz. V minulosti jsem užíval marihuanu a pervitin (marihuana cca 7 let) pervitin 3 roky (ne nitrožilně).
Na konci léta jsem prodělal přechodnou toxickou psychózu a skončil v Bohnicích na 3 měsíce, nadopovali mě antidepresivama, antipsychotikama, které jsem později vysadil.
Už to bude 5 měsíců co jsem čistý od marihuany a pervitinu ale na druhou stranu jsem začal baštit benzodiazepiny, konkrétně Xanax2mg, sice spíše nárazově ale přece.
Od posledního užití mě trápí úzkosti, lehká soc. fobie, zmatenost, problémy se spánkem.
Má první otázka zní jestli to může souviset s užíváním tohoto léku.
Druhá otázka se týká toho že mi byl doporučen stacionář když jsem volal na doléčování, mam však obavu zda-li to tam nebude plné vyhaslých smažek bez budoucnosti které už neví jak dál.
Na doléčovák mě nevezmou protože prej "nejsem čistý" což odmítám protože pervitin atd neberu, poslední xanax 4,5 tablety jsem užil posledního dubna.
Šlo tak spíše o zakopnutí. Je pro mě stacionář výhodný? PS: je mi 21 let.
Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
doporučuji se spojit přímo se stacionářem a zkonzultovat vhodnost/nevhodnost přímo s daným zařízením. V našem Denním stacionáři je každé úterý a čtvrtek tvz. motivační skupina na kterou se dá zajít bez objednání nezávazně. Omrknout, jak to tam chodí a pak se rozhodnout, zda dalších služeb využijete či nikoliv. Nechcete to zkusit? Skupina začíná v 10,30h, je potřeba dorazit včas.
Denní stacionář, SANANIM
Janovského 26
Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - vchod se zvonkem přímo z ulice)
mapa
pevná linka: +420 220 803 130, +420 220 800 041
fax: +420 266 710 489
mobil: +420 605 212 175
e-mail: stacionar@sananim.cz
Pondělí
8 - 16
16.30 -20
Úterý
8 - 16
Středa
8 - 16
18.30 - 20
Čtvrtek
8 - 16
17.30 - 19
Pátek
8 - 15
V případě zájmu o individuální konzultaci je vhodné se nejdříve telefonicky objednat.
http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Dejte pak vědět, jak jste pochodil a jak jste se rozhodnul, držíme palce!
MK