Zpátky k drogám
K
Zdravím, mám celkem problém a chtěla bych to změnit. Před 14 lety jsem absolvovala čtyřikrát léčbu v Bohnicích, TK a na doléčováku. Před devíti lety se mi narodila dcera a můj život se otočil o 360°. Před dvěma lety se mi narodila druhá dcera, ale poslední rok jsem měla opravdu náročný a začala jsem poznávat lidi, co mají přístup k perníku. Neodolala jsem. Poslední dobou mám na tyhle lidi celkem smůlu a dokud jsem o nikom takovém nevěděla, bylo to pro mě easy a nevyhledávala jsem to. Řeším si tím svoje problémy, na děti jsem zůstala sama a možná si to tím dost omlouvám. Nicméně bych nechtěla aby se to dotklo jakkoliv mých dětí, a chtěla bych zkusit individuální terapii. Cítím potřebu s tím něco udělat a změnit to! Ta touha po jehle je šílená a dost mě to omezuje a nemůžu dopustit abych zklamala svoje děti a rodinu, kterou jsem zklamala kdysi už tolikrát, že bych teď těžko získala zpátky jejich důvěru. To by byl konec. Stydím se zavolat do komunity, jezdím tam pravidelně každý rok na výroční komunitu a tohle je pro mě velký selhání. Dřela jsem na to roky a nemůžu se nechat stáhnout. Děti jsou pro mě velká motivace, ale evidentně to nestačí, když jsem v tom zase. Nevím co dělat a moc bych chtěla poradit. Předem díky za odpověď.
K.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
dobře, že jste se ozvala!
Léčby máte za sebou, mnohé jste tak jistě slyšela, zažila, pochopila, takže asi víte, že je třeba tuto situaci ihned začít řešit. Uvádíte, že jste byla v Bohnicích, předpokládám, že jste z Prahy. Nejrozumnější by bylo spojit se s PHDr. Ilonou Preslovou (možná ji znáte) a vše co se teď děje podrobněji probrat v osobním kontaktu, bylo by to pro Vás přijatelné?
pevná linka: +420 220 80 31 30
mobil: +420 702 036 237
Nevěšte hlavu, to se může prostě stát, ale jak jsem již zmiňovala, je třeba to začít řešit. Nikdo Vám hlavu neutrhne, nebojte se ozvat. Pokud by Vám dělal problém se s kolegyní spojit, mohu Vám setkání případně domluvit.
Každopádně se určitě ozvěte, ať to nějak dořešíme. Máte za sebou kus práce na sobě, ušla jste kus cesty, byla by škoda to teď všechno zahodit.
Mějte se zatím hezky, Markéta.