Detox
Nikyy55
Dobrý den,potrebuju poradit 14 dni relapšumu a rozjela jsem se teda dost našla pracu a jsem v ní spokojená ale potrebuju zastavit to fetovaní mám dite a uz jsem byla několikrát na léčení a naši jsou dost ostří můžou mě vyhodit i z domu co jim mambulance říct když půjdu na detox aby to nezjistili?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Nikyy, a navazuji na předchozí odpověď. Detox mi připadá jako dobrý způsob, jak relaps v tuto chvíli zastavit. Otázkou ale je, co pak? Detox je na pár dní, maximálně týdnů. Po tu dobu se někdo musí starat o vaše dítě a nejspíš to budou vaši rodiče. Neumím si moc představit, jak byste jim chtěla pobyt na detoxu zatajit, byť by to nejspíš bylo možné. Ale znovu se vracím k mé otázce - co po detoxu? Opakovaně se ozýváte s tím, že se vám nedaří abstinovat a relapsujete. Co myslíte, že by bylo potřeba, abyste vydržela? Co by se muselo stát, abyste zvládla abstinovat i po detoxu? Jistě by bylo dobré podobné otázky probrat v ambulanci s adiktologem ještě před nástupem. Jinak by se mohlo snadno stát, že pár dní po detoxu zapadnete znovu do starých kolejí.
Zdraví,
Gabriela Minařík.