piko
esko
Dobrý den,
Možná to není dotaz ale snad vám nebude vadit když se tady vypovídám protože si o tom nemám s kým povyprávět. Nikdy jsem nečekal že budu brát drogy, do svých 25 let jsem byl slušný kluk, nechodil jsme na akce, nekouřím, jednou v životě zkusil trávu...pak přišel zlom a to v podobě toho že jsem se začal kamarádit s 16letou holkou, byla užasná, spoustu jsme toho prožili, byla akční, někdy náladová, neskutečně dobrá v posteli a zamiloval jsme se...po půl roce jsem zjistil že šnupe pravidelně pervitin a já o tom nevěděl, rozešli jsme se a já z toho žalu naschvál začal chodit s její kamarádkou která kouří pravidelně pervitin, věděl jsem o tom a chtěl poznat co na tom takového je že všechny kamarádky mých kamarádek užívají...ten den si pamatuju kdy jsem to ze skla vykouřil, mužou to byt tak dva roky zpět ode dneška a já už 2 roky nepravidelně bral pervitin. někdy měsic pauza ale spíš 2x do měsíce, v práci, doma, nikde nikdy nikdo nic nepoznal, konečně jsem se zamiloval do jiné holky která byla už čistá a začala chodit do fitka tak jsme přestal nebo to omezil na 1X za měsíc a věřil že ona je ta pravá, jenže mi rok v kuse do očí jen lhala, využila mně, stálo mně to tolik peněz, času, lásky co jsme ji věnoval a ona si našla uplně jiného kluka, zahýbala mi a ze dne na den mně poslala do .... Teď jsem uplně na dně, nic mně nebaví, sex je o ničem bez pervitinu, jsem introvertní takže si žadnou hezkou normální holku nenajdu, přitomjsem hodný hezký kluk...z toho žalu jsme opět začal šnupat a jsem uplně na dně , je mi 27 a nic nemám, promrhaný čas.

Odpověděl: Amrit Sen
Esko zdravím Vás,
vážím si Vaší důvěry i otevřené zpovědi, chápu pocity Vaše deziluze a smutku.. Nejlepší, co můžete v tomto čase podniknout, je nezůstávat v tak náročné situaci sám, na nic nečekat a jednat.
Znamená to svěřit se někomu dalšímu, komu můžete důvěřovat, a to jak z okruhu blízkých, rodiny, nebo přátel, mimo komunitu uživatelů drog a zároveň vyhledat odbornou podporu, se situací ho podrobněji seznámit a konzultovat případný postup.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám obratem kontakty na odborníky bezplatných adiktologických služeb pošleme.
Jak můžete podle oblasti a typu zařízení, mám na mysli především adiktologické ambulance, AT poradny a pod. potřebné koktakty vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, ve stejnojmenné rubrice: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Při osobním, nijak závazném pohovoru, který může proběhnout i zcela anonymně, se kromě jiného dozvíte, jaké užitečné kroky můžete podniknout, abyste se netrápil více, než je nezbytné, měl šanci se konsolidovat a neupadl do vleklé recidivy.
Elán a energii k pozitivním změnám můžete čerpat i z navštěv mítinků svépomocného společenství uzdravujících se a uzdravených závislých, kde se lidem, kteří na setkání docházejí, daří díky sdílení zkušeností, přátelství, vzájemné podpoře a 12ti krokovému programu, dlouhodobě abstinovat, uzdravovat se a žít spokojenější život:
NA - Anonymní Narkomani:
https://anonymni-narkomani-cz9.webnode.cz/
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/
https://www.na.org/
Budeme rádi, když napíšete, jak Vám je, jak si stojíte a jestli Vám byla odpověď užitečná, jsme tu pro Vás.
Držím palce, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.