THC
Anonym
Dobrý večer, chci se zeptat, jak dlouho bych mohl mít v moči THC, když jsem každý den po dobu cca 14. dní kouřil marihuanu. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Anonyme, zdravím Vás,
díky za důvěru.
Přítomnost THC, obsaženého v konopných drogách, se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Marihuana (THC)
- detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
- detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
- detekce ze slin do 14 dní, obdobně, jako z krve
Znamená to, že pokud jste po dobu dvou týdnů užíval denně marihuany, mohou testy z moči pozitivně reagovat i po více, než 14 dnech. Jestli jste užíval intenzivně vysoké dávky, tak i po měsíci od posledního užití.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.