Relaps
Nikyy55
Zdravím,potrebuju poradit jak zastavit relaps po každé dávce chci čím dál víc.A mám malé ditem hlídá mě ospod.v pondělí nastupůji do nové práce a potřebovala bych odjet na týden někam daleko od drog a lidi co mi to prodají nebo dají.Moc si přejí aby mě ty chúte přešli a na léčení už nechci před dvěma týdnyy jsem si dala čáru a uz se to rozjelo.Teď mám v hlavě prázdno.A adiktolog mi moc nepomaha.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Nikyy55,
předpokládám, že navazujete na předchozí dotazy z konce roku 2019, které byly vedené pod přezdívkou Nikyy255, je to tak? Na řadu z nich jsem vám odpovídala, vzpomínáte? Naposledy jste psala, že vás čeká soud a nejspíš se péče o syna ujmou vaši rodiči, sedí to? Ale z tohoto a navazujícího dotazu chápu, že máte syna stále v péči a situace se příliš nezměnila.
Píšete, že docházíte k adiktologovi. A na zastavení relapsu by jistě byl dobrý i detox, o kterém se sama zmiňujete v navazujícím dotazu.
Držím palce, abyste vše dobře zvládla.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.