Jak se dostat z trauma po Bad tripu (lsd+marihuana)
Dia
Dobrý den, před měsícem jsem zažila svůj druhý bad trip z kterého se nemůžu teď nijak vzpamatovat. Hledala jsem pomoc u psychoterapeuta jelikož jsem si myslela že prožívám posttraumatický stres, ale on mi řekl že mi s tímto nemůže nijak pomoci ( s drogami) tak mi dal telefon na ambulantní služby Sananim. Bohužel jsem cizinka a bojím se že by mi to mohlo nějak zabránit v zisku víza. Tak se ptám tady, jak se mohu vyrovnat s bad tripem a traumatem jim způsobeným?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Dio, služby Sananimu je možné poskytovat v naprosté většině zcela anonymně, proto bych vám doporučila objednat se do Adiktologické ambulance (tel.724 521 913) nebo Kontaktního centra (tel.605 240 501), podrobnosti k jednotlivým zařízením najdete zde. Z vašeho dotazu přesně netuším, jakou pomoc máte na myslí - jestli jde o to, abyste ustála bad trip a mohla dál užívat, nebo o to, že byste ráda se vším skoncovala. Možná sama ještě přesně nevíte. Do vybraných dvou zařízení se můžete obrátit ve všech případech, stačí krátce zmínit, jak na tom jste a doptat se na anonymitu, abyste se ujistila, že vás a vaše vízum nic neohrozí.
Budu ráda, když napíšete, jak jste se rozmyslela.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.