Test moči na drogy
Sontixs
Dobrý den, dnes jsem dával moč na test na drogy. Dal jsem asi měsíc starou moč, která je čistá. V te době jsem nic neuzival, myslíte že to v laboratoři projde? Jedná se pouze o ttest na všechny druhy drog pro zamestnavatele. Děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Sontixi, zdravím Vás,
díky za důvěru. Záležit může na okolnostech, na typu testu, respektive, jestli jde o test laboratorní, nebo screeningový, na skladování vzorku, atd., napište více, budeme moudřejší, nicméně nečekejte, že Vám budeme radit, jak testy oblafnout.
Posláním naší poradny je především pomoc lidem v úzkých, kteří trpí v jakékoli souvislosti s užíváním návykových látek, také jejich blízkým, včetně informování veřejnosti o drogové problematice, její destigmatizaci, včetně lidí, kteří onemocněli závislostí. Ty se snažíme podpořit v cestě k úzdravě a léčbě.
Na dotazy, jak si opatřit, vyrobit, distribuovat, skladovat a nejúčinněji užívat drogy, z pro většinu lidí pochopitelných důvodů, neodpovídáme.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.