Toxická psychóza
lucie069
Dobrý den,
Mám toxickou psychózu už 10 měsíců. Vyvolala jsem si jí častým užíváním marihuany a pak i drogama. Projevuje se u mě tak, že jsem uzavřená do sebe, moc s lidmi nemluvím, jsem hodně vztahovačná a mám pocit, že jsou všichni proti mě. Nejhorší co zažívám je pocit, že silně citím bušit srdce a nevnímám nic jiného než jen píchání a bušení srdce. Byla jsem na rentgenu a vyšetření srdce a mám ho v pořádku, nenarušený a zdravý, takže je to jen v mé hlavě.
Drogy a marihuanu už tři měsíce neužívám ale necítím skoro žádné zlepšení.
Chci se zeptat, jak se léčí psychóza a jak bych měla postupovat?
Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Lucie, dobrý den,
tři měsíce se Vám daří neužívat, to je bezvadné!
To, co popisujete, se bohužel někdy stává. Nevěšte hlavu, s délkou abstinence by se mělo postupně vše vrátit do normálu. Umím si představit, že to, co prožíváte je velmi nepříjemné, bylo by potřeba to dál řešit v osobním kontaktu. Terapie by Vám jistě velmi pomohla, stejně tak se v případě potřeby dá nasadit nějaká vhodná a bezpečná medikace, aby to nebylo tak útrpné (pokud tak usoudí lékař). Prozatím můžete doplnit vitamíny a minerály (vápník, hořčík), zkusit popíjet meduňku, tak zklidňuje.
Napište mi, kde žijete, pokusím se Vás vhodně nasměrovat na nějakou ambulanci, kde byste to více podrobněji s nějakým kolegou probrala.
Mějte se zatím hezky, MK