Datum spotřeby perníku
Suri
Dobry den chtel bych se zeptat jestli se zkazí pervitin když není v mrazáku ale je v suchu a ve tmě a když se nezkazí může stratit původní účinnost?

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Záležet může na mnoha okolnostech... Nezlobte se, ale posláním naší poradny je především pomoc lidem v úzkých, a to jak uživatelům návykových látek, tak jejich blízkým, podporovat motivaci k pozitivním změnám a léčbě, často jde o život... Zároveň participovat na snižování rizik, informovat, předávat kontakty na pomáhající odborníky, informovat nejširší veřejnos o problematice drog a detabuizovat a destihmatizovat jejich uživatele.
Rady a návody, kde sehnat, jak vyrobit a distribuovat drogy, ani jak je skladovat, aby neztrácely účinnost a podobně, z pro většinu lidí pochopitelných důvodů, nepodáváme.
Váš dotaz sice úplně nezapadá do zmíněných typů, ale pocit z něj mám obdobný, snad se nebudete zlobit.
Abych byl košer a fér, ano, pervitin může časem ztrácet svoji účinnost, neznamená to však, že byste měl drogu co nejdříve aplikovat. Naopak, související rizika jsou mimořádná.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/72/2788/Akutni-ucinky-metamfetaminu
http://www.prevcentrum.cz/pervitin
http://drogy.ful.cz/drogy/pervitin/
http://www.extc.cz/pervitin.html
http://www.angelfire.com/in/freelife/piko.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.