Žádost o radu
Dada
Dobrý den,jsem mladý člověk 35 let.Jsem sportovec a venuju se aktivně fitness sportu.jsem pozitivní člověk plný energie ale potykam se s jedním zlozvykem.jednou za 3 týdny si z nějakého hloupého důvodů dam pervitin.pak mi týden není moc psychicky dobře.mam rodinu,super ženu a dvě děti a takové selhání mě vždycky strašně mrzí.vzdy to je při nějaké akci kde je alkohol a pak ztratím zábrany a udělám hloupost.raa bych s někým hodil řeč.diky za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Dado zdravím Vás,
děkuji za důvěru, dobře že píšete. Je moc fajn, že jste se rozhodl a podniknul první krok k tomu svoje užívání drog řešit a velmi nadějně situaci vyhodnotil tak, že stojíte o to si o všem souvisejícím otevřeně v klidu promluvit.
Doporučujuji Vám tedy ze svého rejstříku vypustit alkohol a zavolat odborníkům některého zařízení, které poskytuje poradenství a další bezplatné služby uživatelům návykových látek, nejlépe ambulantního programu, respektive adiktologické ambulance, AT poradny, nebo obdobné služby a domluvit si termín schůzky.
Při osobní, nijak závazné konzultaci, která může být poskytnuta i zcela anonymně, Vám zkušený odborník doporučí konkrétní kroky, jak situaci řešit, co užitečného pro sebe můžete podniknou, abyste se užívání drog vyvázal, prostě, jak na to.
Můžete si sjednat průběžnější schůzky, abyste byl pevnější v kramflecích, vyvaroval se rizik a chyb a zároveň se Vám uleví.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám kontakty na kvalitní odborníky v lokalitě pošleme.
Jak je můžete, podle oblasti a typu zařízení, vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba.html
Stačí takto?
Jednejte, než se dobrý úmysl rozpustí v dalších dávkách. Riziko, že se u Vás velmi snadno závislost rozvine, prohloubí a vztahy i život se Vám rozpadnou na kousíčky, je mimořádné.
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Kdykoli napište, jsme tu pro Vás,
Amrit Sen.