Zdraví
Jedla
Dobry den ..da se říci že uživam pervitin od 20 let dnes mi je 30 v rozmezi těchto letech jsem mňel pauzu uplny detox 2 leta a po dalšich dvou letwch jsem mňel dalši pauziu 3 leta momentalne živam jednou za 14 dni ale kdiž užiju tak alespon 2 dny a do toho piji alkohol vim že jaterni testy v tuhle situaci by byly asi hodne vysoke alr mňe jde o to momentalňe nepocituji na zdravi nejakou ujmu ale jde mi o to jestly me tělo respektive me organy jestly se může stat že bych mohl mit nějake trvale následky neřešim hepatitidu toho se nebojim..neaplikuji tímto spusobem vim že jatra se regeneruje docela rychle v době kdy mam pauzu uživam preventivňe lagozu a ostropestřec chtel bych védet vim že me srdce taky trpi aa to dost ..momentalne nepociťuji nějake fiz. Problemy ale do budoucna mohu čekat ňejake problemy za mojí
životosprávu..děkuji..

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
bohužel, tímto způsobem přes internet nepoznáme, jak moc nebo ne, má Vaše konzumace vliv na Váš současný zdravotní stav, ani jak se to se zdravím bude odvíjet dál. Obávám se, že na tuto otázku by Vám nejzodpovědněji mohl odpovědět pouze lékař na základě vyšetření.
Samozřejmě platí základní pravidlo čím delší pauzy mezi jednotlivými konzumacemi jsou, tím lépe. Po užití je potřeba, aby se organismus (ale i psychika) opět dostali do své rovnováhy. Tudíž je třeba dbát na správnou životosprávu, udržovat pitný režim (nealko), doplňovat vitamíny a minerály, dostatečně nechat organismus odpočinout, aby se zregeneroval.
Kombinace pervitinu a alka, ideální není, ale to asi víte sám. To, že teď přímo nepociťujete fyzické problémy, neznamená, že nejsou nebo, že nepřijdou. Užívat drogy není nikdy bezpečné. A to nejen v oblasti zdraví, ale myšleno celkově ve všech oblastech života.
Pokud by Vás k tomu ještě něco napadlo, klidně se ještě ozvěte.
Mějte se hezky a buďte opatrný!
S pozdravem, MK