huleni
akack
Dobrý večer děkuju za odpověd ano císt to po sobě je .......nevím divné,ale dobré a co píšete vy je tak pochopitelné až mě mrazí.Jsem doopravdy blbá,slabá a myslím že jsem na to přišla asi se bojím že zůstanu sama.Protožekdo chce alkoholičku totálně bez sebeucty,ktera nemá co nabídnout.To že umím vypít litr vína za den asi nikoho neohromí a hlavně já chci doufat že tím už nebudu ohromovat sama sebe.
Jo zřejmě nejsem pro něj dobrá mokrá čtvrt a marijanka je jinej odvaz než uklizená domácnost a ženská která miuje zvířata a květiny víc než sebe,uf a je tady sebelítost.Srovnání s chlastem je dobré,alejá jsemnikdy nesáhla až na uplné dno a to je asi škoda a kocovinu znám akorát morální.
Taky vím,že v terapii nemám plnit žádné očekávání,ale já už jsem na tom tak že mám strach že špatným rozhodnutím zklamu terapeuta proto jsem v uterý neřekla co míním opravdu udělat,řekla jsem co bych měla udělat.Hnus jenže mám pocit,že se před ním budu cítitjako slaboch což znamená že v podstatě lžu,abych nezklamala a ukázala že jsem silná.Ted kdyz reknu pravdu zklamu tím že jsem lhala........ty kráso ona ta obrazovka doopravdy snese hodně.
Rekla jsem Danovi at si dělá co chce,že je dospělej ale at si uvědomí že ničí svojí matku-vím low blow-ale když má na háku mě ...
Asi by to bylo lehčí kdyby mě bylo o dost pár let mín.Děkuju omlouvat se za délku nebudu-tímhle to nenápadně dělám)-mě se totiž takhle opravdu ulevuje,jsem holt zpomalená a všechno mč docvakává dýl.
Jste vyborná doufám,že to víte

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, a díky za update, i za pochvalu :),
jinak možná ani není moc, co k tomu, co píšete dodat. Skvěle vystihujete začarovaný kruh, ve kterém se točíte, plný pochyb, nenaplněných očekávání atd. Chci vás ujistit, že stránky unesou skutečně hodně, nebojte se vypsat a klidně se k textu vracejte. Třeba by se tohle dalo vzít i na terapii. Některé věci se těžké říkají nahlas.
Pokud jde o terapii, přizání přesně toho, co jste tu popsala, chce velký kus odvahy. Neumím si představit terapeuta, který by vás nechal ve štychu a řekl, že si za to můžete sama. Asi vás nebude chlácholit, že o nic nejde, naopak - právě tohle upozaďování sebe na úkor okolí, ostatních, přizpůsobování se očekávání apod. - bude zdroj potíží, které se vám v životě vrací. Ale jak jinak začít něco měnit než tím, že si uvědomíte, v čem je nejspíš potíž? Změna může začít právě v chráněném terapeutickém prostředí - tady můžete mluvit o tom, co si myslíte, že chce slyšet okolí, i o tom, proč je to vlastně v reálu těžké udělat. Nemáte co ztratit, byť si možná teď myslíte, že ano, tak terapie takhle nefunguje. Naopak - právě tam byste si tuhle zkušenost mohla opravit a tím hodně získat.
Držím palce.
Zdraví,
Gabriela Minařík.