Problem
Mates
Dobrý den mám takový dotaz mám kamaráda který 20 let užívá pervitin v nosem a po 20 letech si dal jehlou asi pětkrát a ani jednou nic necítil Jak je to možné

Odpověděl: Amrit Sen
Matesi, zdravím Vás,
díky za důvěru. Čím to bylo, takto na dálku nedokážeme my, ani nikdo jiný odpovědně určit, možností, příčin a hypotéz může být mnoho.
Nechce se mi psát "vyřiďte svému kamarádovi", nebo "informujte ho o tom, že.." Samozřejmě by bylo nejlepší, kdyby nás kontaktoval přímo on. Je na Vás, jestli mu budete odpověď tlumočit, nebo jak s ní naložíte. Budu tedy, odpusťte, pokračovat, jako bych odpověď směřoval přímo jemu.
V každém případě Vám doporučuji opakovanou zkušenost, pokud se rozhodnete v užívání drog pokračovat, vnímat jako signál o tom, že pro Vás injekční užívání není to pravé, tím spíš, že jde z mnoha důvodů o vůbec nejrizikovější způsob aplikace.
Nejpravděpodobnější se může jevit skutečnost, že látka, kterou jste injekčně užil, nebo užíval, byla velmi ředěná, nebyl byste zdaleka prvním, ani posledním, komu se to stalo, možné je i to, že vůbec nemuselo jít o pervitin. Distributoři drog bývají velmi "šikovní" a dokážou připravit "fejkový" materiál, aby vypadal, někdy i chutnal velmi podobně, nebo byl na první pohled od drogy k nerozeznání. Nezřídka jde o nebezpečné látky, které, byť člověk nemusí cítit žádný účinek, mohou být velice nebezpečné.
Významně ovlivnit Vaši opakovanou zkušenost mohl i "setting" a Vaše momentální nastavení, zdravotní, tělesný i duševní stav a mnoho dalšího.
Stačí takto?
Nezbývá, než Vám popřát, abyste na sebe byl opatrný a dalším ijekčním aplikacím se vyhnul.
Přeji Vám vše dobré, kdykoli napište,
jsme tu pro Vás.
Využít můžete i Poradenskou linku SANANIM
která je v provozu každý všední den od 13 do 17 hodin.
Amrit Sen