Motivační skupiny/psycholog?
JIR09.....
Zdravím do Káčka..
Vím, že byly u Vás motivační skupiny, jak je to prosím v této nouzové době? Předpokládám, že jsou zrušené, děláte alespoň jednotlivé schůzky s psychologem? Držela jsem dlouhou dobu věci v únosných mezích, teď se mi to začalo vymykat a moc bych stála o psychologickou podporu.
Díky D.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Otevřené skupiny pro klienty smíchovského Kontaktního centra Na Skalce bohužel v této době nemohou z důvodu nutných koronavirových opatření probíhat a už nějakou dobu neprobíhají, kontaktní místnost je stejně, jako místnost pro individuální konzultace, poradenství a terapii, do odvolání uzavřena.
Děláme všechno pro to, abychom co nejdříve navázali na standardní provoz a pokryli všechny potřebné služby. Znamená to, že se postupně rozšiřujeme provoz a v současnosti, kromě výměny injekčního a dalšího HR materiálu, potravinového servisu také ošetřujeme a už velmi brzy začneme testovat na COV-19.
Vracíme se i k středečním ambulantním hodinám, kdy náš lékař, psychiatr - adiktolog ordinuje pro objednané klienty.
Doporučuji Vám tedy do Káčka zajít, nebo zavolat: +420 605 240 501 a zkusit se k našemu psychiatrovi objednat.
Pokud Vás trápí něco naléhavého, doporučuji Vám kdykoli volat na některou z bezplatných krizových linek,nebo každý všední všední den mezi 13 a 17 hodinou na naši Poradenskou linku SANANIM:
+420 602 666 415.
Držte se, buďte na sebe opatrná, pište, přijďte, volejte,
jsme tu pro Vás.
Amrit Sen