Nevím kudy kam
Šmoulinka
Dobrý den Chci se zeptat.
Beru drogy od svých 15let a je mi 30let takže to je uz dlouhá doba..
Předtím sem brala 9 let heroin s drakem (nitrozilne) takzvaně SPEEDBALL to je ze primichate crack do uzavřeného heraku... ale to jsem bydlela v londýně.. po těch 9 letech sem jela zpět k rodičům jako totální "fetka,, tady nakej metadon vůbec skoro neznaj jako jo ale v Praze já bydlím 140 km od prahy.Mamka me vzala k psychiatrovi což mě se nelíbilo bylo my blbě a byla úplně na dně. Napsal mi ňáky prášky na spaní ZOPICLON !! Jediný na co jsem pyšná je ze sem se S TOHO dostala sama 14dni sem trpěla zimnice horečky nevěděla jsem jestli mám první ztracet nebo lákat no šílený!! Ale pak sem začala potkávat svý kamarády s dětství ale ty uz také užívali pervitin a marihuanu. Tak sem si s nima dala brko pak to bylo 1tydne 5x do týdne pak každý den. Pak sem podlehla chutí na parno nejdříve sem to sňupala pak začala pichat protože mi ten stav byl málo "slabí, po půl roce sem potkala svyho přítele který to prodával samozřejmě sme spolu zůstali až do teď. Srpnu to budou 3 roky. V tom vztahu sme měli pauzu 1 a to 7 měsíců pak sem do toho spadla znova on taky rozešli sme se to bylo ještě horší jak ja tak on vrátily sme se k sobě on vždy jen sňupal a teď se mě zeptal že to chce zkusit já mu 3x řekla že ne on tvrdil že jo
Tak teda sem to rozdelala natáhla sem mu 15carek a on rekl ze ho to ukludnilo na druhý pokus dostal 35 carek a to trochu rozdejchaval řekl že mu skacou oči "vabruji, což je NAJEZD a od té doby spolu frčíme.. což mě už se nelíbí vidím jak nás to ničí oba hlavně jeho máme krásnej vztah milujeme se moc akorát sem začala zpozorovavat změní v chování ve mě i v něm jenže semnou to je možná i horší cokoliv si dám ať je to 0.3 nebo 0.5 nic necitim ale vůbec jako že nespím to je celý ale nic mě nebaví žádná euforie nic nic může to být tolerancí?? Přítel ji má taky vysokou protože to rozdelavam já on to neumí.
Jsem i hodně paranoidní atd.. prostě sem psychicky v prdeli. Skončily sme na ulici sice tam jsme tak 3 týdny ale ja to nedávám vadí mi že nejsem vykoupana upravená a tak jsem protivná vyjíždím kvůli kravinam..
Nedávno po 8dnech sem skončila v nemocnici na kapacce takže docela mazec no ale vyspala sem se a šup už sme sli za dilerem koupili napal a šup s ním do žíly. Nevím jak dál co dál kudy kam myslím si že mám závislost psychickou a je těžší než ta fyzická teda aspoň pro mě 🥺 můžete mi poradit co dál? Začínám si myslet že sem se zblaznila bojím se to říct příteli chci jen řadu co mám dělat... děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
díky za otevřenost.
Dle toho, co píšete, to vypadá, že toho už máte plné kecky, nemýlím se? Obávám se, že rady zkuste vysadit budou k ničemu, sama asi vidíte, že je to větší problém, než se mohlo zdát. Máte za sebou dost nepříjemných zkušeností, hospitalizaci atd, na co víc potřebujete čekat? Je tohle život, o kterém jste snila?
Pokud ne, můžete se pokusit o změnu, ta je možná vždy, když je dostatek motivace něco změnit, máte tu potřebu?
Můžete se klidně rozepsat více do skryté poznámky, není součástí veřejné části webu, pokusíme se něco vymyslet.
Zatím se držte! Markéta