Otoky rukou
Čupakabra
Dobrý den,Rada bych se zeptala proc mi otekaji prsty na rukou a jsou zarudle.To se deje jen kdyz vynecham a jsem cista.uzivam pervitin 20 let.ted jiz nosem

Odpověděl: Amrit Sen
Čupakabro, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, ale takto na dálku nedokážeme určit, co Vám je, co se Vám děje ani jaký konkrétní zdravotní problém Vás trápí, to může pouze lékař po důkladném vyšetření, který by měl, pokud má včas určit správnou diagnózu, vědět o všech okolnostech, které by mohly s potížemi souviset.
Na rovinu, po 20 letech užívání pervitinu není čemu se divit. Chápu, že Vám nemusí být příjemné o potížích otevřeně s lékařem mluvit, nicméně snad Vás uklidní, že je ze zákona i z etických důvodů Hippokratovou přísahou povinován mlčenlivostí, takže by se bez Vašeho souhlasu o tom, že užíváte drogy, neměl nikdo dozvědět. Pokud budete lékařské vyšetření odkládat, můžete očekávat další, ještě závažnější potíže. Zároveň Vám doporučuji se drogám nadobrou vyhnout, chápu, že to nemusí být ve Vaší moci, v tom případě odložit další užití na co nejdelší čas a užívání minimalizovat, jak jen to půjde.
Další možností je potíže konzultovat s některým ze zdravotníků týmu kontaktních center, nebo terénních programů pro uživatele návykových látek, znamená to zajít do některého Káčka v dosahu a poradit se, nebo se sejít s teréňáky spádového programu. S pracovníky těchto a dalších služeb si můžete promluvit i o možnostech, jak naložit s Vaší závislostí.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme.
Jak je můžete, podle oblasti a typu zařízení, vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, můžete zajít do našeho Káčka, kde každé pondělí a pátek odpoledne ordinují ostřílení, zkušení a milí zdravotníci:
Kontaktní centrum KC SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Mobil: +420 605 240 501
Poradenská linka: +420 602 666 415 (Po - pá 13 - 17)
E-mail: kacko@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Facebookwww.facebook.com/kacko/
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.