Doma je nuda
Dgs
Dobrý den, rád bych se zeptal jestli nevíte o něčem legálním (stimulant nebo relaxant) který bych si mohl objednat a doma to užívat - Nejlépe na českých stránkách s placením na dobírku. Děkuju

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru.
Snad tušíte, že jsme tu především od toho, abychom pomáhali lidem, kteří trpí v jakékoli souvislosti s užíváním návykových a psychotropních látek. Jsme tu také pro jejich blízké i nejširší veřejnost, abychom informovali a podíleli se na harm reduction - snižování rizik a kromě jiného podpořili ty, kteří se rozhodli, nebo se rozhodují k léčbě závislosti.
Návody na to, jaké drogy mají lidé užít, jak je vyrobit, sehnat, nebo distribuovat tedy nepodáváme.
Ptáte se na legální látku, v tom případě Vám doporučuji kvalitní čaj, připravený s láskou tradičním způsobem. Ušlechtilý čaj je jemný stimulant a relaxant zároveň, prostý zdravotních a závislostních rizik a koupíte ho v běžných, ale i specializovaných obchodech a přes internet.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný.
Amrit Sen