Amnézie
Maxim
Dobry den, stalo se mi ze jsem po 2dennim uzivani Perv analně jsem si lehl ze odpocinu ocim.
Mel jsem pritom rozhovor s pritelkyni, a prý jsem vstal z postele dosel pro penize na cigerety, aby pro ne mohla dojít a sel zpět do postele, a odpovedel ze jsem v poho, na jeji dotaz jestli je vse OK, ze mam takovy nepritomny pohled.
Problem je tom ze si to vubec neuvědomuji a pamatuji si naposled ten rozhovor kdyz jsem si lehl do postele a pote az kdyz ji odpovidam ze jsem v poho. Na tu cast kdy jsem vstal pro penize mam vypadek pameti.
Muzu to byt priznak neceho zavaznejsiho ?
Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
bohužel, tímto způsobem přes internet nepoznáme, zda Vámi popsaný stav má nějakou souvislost s užitím pervitinu, nebo zda se jedná například o nějaký jiný zdravotní problém. Nelze vyhodnotit zdravotní stav a určit jasnou příčinu, aniž by Vás nevyšetřil lékař.
Obávám se, že na tuto otázku by Vám nejzodpovědněji mohl odpovědět pouze lékař na základě vyšetření.
Doporučuji si pořádně odpočinout, zkusit si nedat co nejdéle to půjde. Dodržovat pitný režim (nealko), vyváženě se stravovat, doplnit vitamíny a minerály. Únava a vyčerpanost organismu, může také udělat své...
Buďte na sebe opatrný!
S pozdravem, MK