Záchvat z Marihuany
air_gus
Dobrý děn je mi 15 let a měl jsem velmi nemilou zkušenost.
Někdy v Březnu (nevím přesně kdy) jsem normálně šel do školy a bavil jsem se s kamarádkou. Ona řekla že půjde z jedním naším kamarádem si "zahulit" a já jsem se zeptal jestli by jsem nemohl jít s nimi prostože jsem měl ten den fakt blbou náladu, a řekla mi že můžu. Tak jsme došli na to místo a ta kamarádka mi naplnila sklo. Kouřil jsem až jsem celé sklo dokouřil.
Už bylo dost pozdě tak jsem šel z jedním mojím kamarádem už do školy a jak jsme šli už to začínalo nabíhat.
Postupně jak kdyby jsem zapomínal kde jsem a co dělám. Došli jsme ke škole a tam už jsem skoro vůbec nevěděl kde jsem. Převlékl jsem se ale měl jsem sucho v puse tak jsem si šel koupit pití do automatu a po cestě jakoby každej zvuk co jsem slyšel byl zpěv.
Vypadlo mi pití z automatu a s tím kámošem jsem šel nahoru po schodech.
A bylo to čím dál horší už jsem přestával vidět a cítit tělo. Jak jsem se dostal do třídy už ani nepamatuju ale pamatuju si jak jsem si obešel lavice a šel jsem si sednout společně s mojím kamošem do zadu ale to už začínalo být to nejhorší. Už jsem fakt nevěděl co se děje. Začal jsem si dávat facky a podle toho co mi říkaly kámoši jsem začal schýzovat a poslal jsem mojeho kamaráda pro učitelku že mi je blbě. (To co teď budu psát jsou informace od mojich spolužáků) začal jsem z hluboka dýchat a koukat se dopředu. Vím že mi začalo hučet a řvát v hlavě a pohled stejně jako pocit v těle byl takový vlnitý nevím jak to popsat.. Prostě takový vlnitý pocit který doprovázela nekontrolovatelnost nad tělem. Pak jsem se prý postavil a začal bouchat do stolu a řvát. Pak jsem prý šel ke katedře a u toho jsem stále řval a nadával. Pak jsem si lehl na zem a řval jsem že chci umřít a že chci domů. Pak došel ředitel a postavil mě. Prý jsem se trochu uklidnil a řekl jsem mu něco o trávě.
Ředitel společně s učitelkou mě odvedli pryč ze třídy posadit mě na schody a po cestě jsem prý chtěl vyskočit z okna jak mě posadili a trochu uklidnily jsem začal trošku vnímat ale ne furt moc furt jsem měl pocit beznaděje a prostě jsem si připadal jako bych nikdy neexistoval a jak kdybyb byl celý svět jenom lež.
Pak teda jsem už mohl mluvit a byla u mě vychovatelka která mě uklidňovala.
Zatím co třídní učitelka zavolala moji mámě a záchrance odvedla mě vychovatelka pryč od lidí.
Posadila mě do třídy a stála u mě a utišovala mě už to bylo lepší ale občas se ten pocit vrátil a pak jsem začal vydět náhodné barvy ale jenom zřídka.
Po chvíli dorazila záchranka.
Řekl jsem jim co se stalo co jsem udělal a když mě vyslechly odvedli mě do záchranky kde mi něco pýchli a začali mi měřit tlak podle toho co ríkali jsem měl tep přes 200.
Pak jsem dorazil do nemocnice a po dvou dnech kdy se všechno uklidnilo mě poslali domů.
Fakt nevím co se mi stalo a jestli to nebyl prostě pocit zhulenosti a já jsem měl jenom prostě jsem se lekl a kvůli tomu začal vyšilovat a nebo mám alergii.Ale podle toho co mi říkala ta moje kamarádka tak to mělo 8 dalších lidí a nic jim nebylo.
Vážně nevím.
Jakákoliv odpověď by stačila.
Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
i jednorázové užití jakékoliv drogy (včetně THC), může u disponovaných jedinců vyvolat velmi vážné psychické problémy. To, že dalších 8 lidí konzumovalo stejnou drogu jako Vy a jim nic nebylo, neznamená, že někomu dalšímu to může udělat nedobře.
Doporučuji se dalším experimentům vyhýbat obloukem, s největší pravděpodobností by se to opakovalo nebo bylo ještě horší.
Dále by bylo rozumné s někým hovořit o tom co Vás k tomu vedlo, co se Vám honí hlavou a co prožíváte, máte někoho takového?
Jak se k celé události staví škola a rodiče? Máte z toho nějaký další průšvih?
MK