rozhozeny menstruační cyklus
anonym
dobrý den poslední dva a půl měsíce beru extáze a lsd skoro každý víkend nekdy i cely tyden je možné ze nejakym způsobem se mi rozhodil cyklus tak ze mam menstruaci po tydnu skončení předešlé?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
časová nepravidelnost menstruačního cyklu je zcela běžná záležitost. Jde o citlivý proces, který může být ovlivněn čímkoliv, včetně únavy, stresu, ale i drogami. Pravidelné užívání jakékoliv drogy, je velkým zásahem do organismu, tudíž může mít vliv i na celkový stav metabolismu, včetně menstruace.
Pokud se Vám jinak pravidelná menstruace opět po týdnu vrátila, doporučuji zajít na gynekologii. Bohužel, neumíme objektivně vyhodnotit do jaké míry jsou Vaše současné zdravotní problémy vážné či nikoliv a s čím přesně souvisí. To může pouze specializovaný lékař na základě vyšetření.
Hezké Velikonoce, MK