Dobrovolné testy
Krepelka84
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat zda je možnost se nechat nějak dobrovolně testovat na přítomnost drog a budu mít i o tom nějaký pravidelný záznám zda droga byla byla přítomná či nikoliv....
Bydlím v Orlové,tak zda je nějaká laboratoř tady či někde v okolí....
Děkuji za odpověď Veronika

Odpověděl: Markéta Kordová
Veroniko, dobrý den,
testy provedené toxikologickou laboratoří, jsou poměrně nákladné, pro představivost detekce jedné látky stojí cca 500,- Kč. Netuším, z jakého důvodu potřebujete pravidelné testy z laboratoře, zda je to na základě rozhodnutí soudu (?)...
Možná by nebylo od věci spojit se s kolegy u Vás a více podrobněji celou Vaši záležitost zkonzultovat, možná byste našli optimální řešení. Jistě by Vám poradili, jak nejlépe ve Vašem kraji tuto záležitost řešit.
Zde možnosti:
Drogová poradna, RENARKON
Mariánskohorská 29/1328, Ostrava, 702 00
Zobrazit na mapě
Tel.: 596638806, 724154239
Mgr. Břetislav Kantor
www: http://www.renarkon.cz
Kontaktní centrum, RENARKON
Zengrova 828/69, Ostrava, 703 00
Zobrazit na mapě
Tel.: 595627005, 602670789
Bc. Beáta Oravcová
www: http://www.renarkon.cz
AT ambulance
Náměstí SNP 4, Ostrava, 700 30
Zobrazit na mapě
Tel.: 900340340
MUDr. Štefan Miško
Ambulantní program, ARKA
Hornická poliklinika, Sokolská třída 2587/81, Ostrava, 702 00
Zobrazit na mapě
Tel.: 734 377 810, 602 967 468 (poradenská linka)
Pomoc a podpora osobám starším 11 let, experimentujícím, závislým na návykových látkách - alkohol, tabák, marihuana, pervitin, aj. psychotropní látky, hráčům a jejich blízkým.
Bc. Hana Cronová
www: http://www.arka-alkohol.cz/adiktologicka_poradna.html
AT ambulance
Kounicova 8, Ostrava, 700 01
Zobrazit na mapě
Tel.: 596618916
MUDr. Pavel Havran
www: http://www.help-psych.cz
Pokud se budete potřebovat na cokoliv doptat, neváhejte se ještě ozvat.
Hezké Velikonoce, MK