pervitin
Uzivatelkaxx
Dobry den,uzivam peevitin uz 2 rokem a nemohu z nej ven jednou jsem mela 3 mesice pauzu ale vratila se do toho od te doby beru pervitin kazdy tyden o vikendu a jdeme 2 noci nekdy i 3. Nejsem schopna nikdy odmitnout.Zacala jsem to fyzicky pocitovat. Momentalne jsem na tahu a i pres to ze jsem po tahu spala 5 h tak po poziti dalsi davky se dostavilo teplo v hlave a lehka bolest.Take se mi zacinaji nicit zuby a dasne. Neni moznost s tim neco udelat a napravit skodu? Zacinam uz docela pocitovat zasah do zdravi.Jenze vzdy kdyz dam pauzu ve ktere priberu psychicky to nedokazu prijmout a vratim se do toho. Co mam udelat pro detox organismu.A jak se z toho dostat.?Moji rodiceto nevi a ja jim tim nechci ublizit a rict jim to i kdyz uz maji podezreni. A ja se bojim, ze mi nepomuze nic jineho nez leceni.prosim o raduu

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše znepokojení, obavy i pocity zklamání i bezmoci. Podle toho, co píšete, jste se stala závislou a nad užíváním drog ztratila kontrolu, ta už se nikdy nevrátí.
Možná jste bezmocná, co se užívání drog týče, to však zdaleka neznamená, že jste bezmocná ve všem, ani že se Vám nemůže podařit uchopit život do vlastních rukou, začít znova a lépe.
Snad chápete, že Váš problém s drogami před rodinou v tajnosti neudržíte do nekonečna a možná jste tou poslední, kdo si ještě myslí, že to rodiče neví...
Doporučuji v náročné situaci nezůstávat sama a svěřit se někomu dalšímu, mimo okruh uživatelů drog. Znamená to promluvit o tom s někým, komu důvěřujete, ať už z rodiny, nebo bezpečných přátel a zároveň vyhledat odbornou podporu a pomoc, bezplatně, naprosto nezávazně, lze i zcela anonymně, není nad osobní pohovor.
Ať už zavoláte a domluvíte si termín schůzky s pracovníky nejbližší adiktologické ambulance, AT poradny, kontaktního centra, nebo obdobné služby v dosahu, uleví se Vám.
Při osobní konzultaci, po bližším seznámení se situací, Vám zkušení a vstřícní odborníci doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, co užitečného můžete pro sebe podniknout, jakých chyb se vyvarovat a mnoho dalšího, podle Vašich potřeb.
Nemáte se čeho bát, můžete jen získat a vše, o čem budete mluvit i to, že jste se zařízením v kontaktu, zůstane mezi Vámi. Jestli se rozhodnete navázat spolupráci, nebo využijete dalších možných nabídek, zůstane jen a pouze na Vás.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme.
Jak je, podle oblasti a typu zařízení, můžete vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Potíž může být v tom, že většina adiktologických zařízení v době pandemie do odvolání omezila, nebo upravila objem a časy poskytovaných služeb. To by se však mělo, doufejme, brzy změnit. I tak tam zavolejte, určitě se domluvíte.
Další možností je volat na naši Poradenskou linku,
každý všední den od 13 do 17 hodin: 602 666 415
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak si stojíte a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Požehnané Velikonoce,
Amrit Sen.