Syn
Ver
Dobrý den,již nevím kam se obrátit. Mám syna 19 let,od 15 bere drogy, převážně pervitin,marihuana.Od 15 Byl ve výchovném ústavu, nebyl zvladnutelny, okradl mě, nechodil do školy atd.V 18 byl propuštěn, mě se ho zzelelo, vzala jsem ho domu, ale po pár týdnech skončil opět u drog, okradl mě,dceru.Pak byl nějakou dobu na ulici, zase mě uprosil vzala jsem ho domů, ale opět ta samá písnička, drogy, kradeze,pak odešel, ale vrací se k nám,sfetovany,dělá kravál, nadává když ho nepustim domů(což nepustim) Úplně mimo,hlasy v hlavě,vyhrožuje sebevraždou,k lékaři ho nedostanu, nepůjde se mnou. Je nějaká pomoc co s ním? Zavolat sanitku? Policii? Děkuji za radu, jakoukoliv,už nemůžu.. V.

Odpověděl: Amrit Sen
Ver, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše obavy i to, že už nemáte sil nazbyt. Rozhodně si nedělejte výčitky a pokud by se měla podobná situace opakovat, volejte rychlou lékařskou pomoc i policii zároveň, nic užitečnějšího nikdo nevymyslí.
Zároveň Vám doporučuji kontaktovat, tedy pokud jste z Prahy, nebo okolí, pracovníky naší specializované, bezplatné Poradny pro rodiče a domluvit si termín schůzky. Jestli máte Prahu z ruky, vyberte si některou ze služeb, které poskytují bezplatnou podporu a poradenství rodičům a blízkým uživatelů návykových látek. Bude třeba tam zavolat, protože většina obdobných zařízení v době koronavirové pandemie svoje služby přechodně omezila, nebo upravila.
Poradna pro rodiče PPR SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Telefon: +420 284 824 234
Mobil: +420 739 268 527
E-mail: rodice@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Jak najít podle oblasti kontakty na adiktologické ambulance, AT poradny a další typy služeb, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Další možností je volat na naši Poradenskou linku,
každý všední den od 13 do 17 hodin: 602 666 415
Přeji Vám i synovi vše dobré, držte se.
Požehnané, poklidné Velikonoce v rámci možností,
Amrit Sen.