TĚHOTENSTVÝ
:)
Dobrý den , měla bych jednu otázku , již sem četla článek o těhotenství + braní drog ( pervitin) příběh je stejný jako u mně . MOhla bych poprosit kde nejblíž okolí moravskosleszkeho kraje je nějaka poradna ? sem 9 týden, nechci o miminko přijít ale podpora s rodinny není přítel trvá na interupci ale já se nechci vzdát tak prosím o radu i tady .

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
a díky za dotaz i za důvěru, se kterou se na naši poradnu obracíte.
Jestli tomu dobře rozumím, jste v 9.týdnu těhotenství a uvažujete, že byste si miminko nechala. A to přes to, že užíváte pervitin. Je to tak? Nemáte podporu od rodiny, ani od přítele. Jste na celou věc sama a ráda byste měla někoho, kdo s vámi probere možnosti a případně vás bude provázet, poradí, kam se obrátit, bude vědět, co vás zhruba čeká. Chápu to dobře?
Zavolala jsem do Terapeutického centra organizace Remnarkon se sídlem v Ostravě a podle toho, co říkali, by bylo právě toto zařízení nejspíš ta správná volba. Nebudou vás do ničeho nutit - ani potratu, ani si miminko nechat, byť je jasné, že abstinence by byla lepší, než užívání, i to bude v prvé řadě vaše volba. Co vy na to?
Přikládám proto kontakt právě na zmíněné centrum:
Terapeutické centrum Renarkon
Adresa: Stojanovo náměstí 1, 709 00 Ostrava - Mariánské hory
Telefon: 595 782 122
Mobil: 724 154 239
web
Ohledně aktuální situace:
Vzhledem k aktuální situaci v České republice jsme nuceni omezit provoz - nebudou probíhat osobní konzultace, skupiny. V provozní době 7:30 - 19:30 jsme k dispozici na telefonu, e-mailu, messengeru. Kontaktujte nás, prosím, touto cestou: Tel. 595 782 122 E-mail: poradna@renarkon.cz Messenger Terapeutické centrum Renarkon. Děkujeme za pochopení a přejeme všem mnoho sil a trpělivosti. Tým Terapeutického
Píšete, že jste v devátém týdnu těhotenství, předpokládám proto, že už jste nejspíš navštívila svého gynekologa/gynekoložku. Pokud ne, nejspíš to bude jedna z prvních věcí, kterou by bylo dobré zajistit, abyste věděla, co se doopravdy děje. Další kroky pak už budou záležet na vás, na případné podpoře okolí, na tom, zda budete chtít abstinovat, zda byste uvažovala o léčbě v komunitě, nebo zvládnete abstinovat sama, případně využijete nějakou ambulantní podporu atd.
Budu ráda, když se mi ozvete, jak jste se nakonec rozmyslela, koho jste kontaktovala a s jakým výsledkem. Kdyby bylo potřeba, můžeme vyhledat další kontakty.
S přáním hodně zdraví a sil,
Gabriela Minařík.