Odvykání marihuany
Lukas
Dobrý den již skoro tři týdny neužívám marihuanu kterou jsem užíval posledních 15 let zhruba 0,5 g denně. nyní se u mě objevují stavy úzkosti, hororové sny bolest na hrudi a nevím jestli tyto stavy mám přičítat stavu odvykání nebo ne. Jsem z toho dost vystrašeny a dále rozhodnutý marihuanu ne užívat, nekouřím tabák nepiji alkohol, poslední dva roky jsem marihuanu užíval "jen" z vaporizéru současná situace mému stavu asi moc nepomáhá jsem již tři týdny doma sám a vzhledem k situaci nikoho nenavštívil a nikdo nenavštěvuje mě. občas se mi potí dlaně ,nohy ,pálí stehna zvrchu Každopádně není mi úplně dobře děkuji moc za odpověď Lukáš

Odpověděl: Markéta Kordová
Lukáši, dobrý den,
je fajn, že se držíte, i přes to, že Vám není dobře.  Zda Vaše potíže souvisí s vysazením nebo zda je v tom i něco jiného, bohužel, neumím objektivně vyhodnotit na základě pár informací přes net. Doporučuji se propojit s naším webem www.koncimshulenim.cz - naleznete tam užitečné informace a můžete zkusit on-line léčbu (obnáší to zapisování denních záznamů, plnění úkolů a chatování s terapeutem). Věřím, že by Vám terapeutická podpora pomohla, také se přes chat můžete více a podrobněji rozepsat.
Tak se držte!
Markéta