Pervitin a bolesti těla
Jana
Dobrý den, jsem uživatelka pervitinu s poslední dobou se po užití necítím vůbec dobre... mám silné bolesti hlavy, místo aby mě to nabudilo. Tak si přijdu umavena, bolí mě svaly dostávám křeče do rukou a nohou. Otekaji mi ruce tak ze je nemůžu dat v pěst a mám v nich dost častou nemetornost vše mi padá z rukou a nedokážu ovládat prsty. Když dostanu zasek. Koukám dele na jedno místo jako do strany tak pak nevidím rozjíždějí se mi oči a vidím mllhu.. pravidelně jim naučila jsem se i přes nechuť jist. Spím pravidelně pervitin užívám ráno abych večer šla normálně spát. Jsem teď dost psychicky i fizicky zatížena. Dekuji za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Jano, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše znepokojení, jen není z dotazu zřejmé, jestli se jedná o "jednorázovou" příhodu, píšete "poslední dobou", respektive jak dlouho potíže trvají, ani jak dlouho a v jaké intenzitě pervitin užíváte.
Co je však nasnadě, že potíže s užíváním souvisí, vyloučit však nejde ani jiná příčina.
Omlouvám se, ale takto na dálku příčinu potíží nikdo, tedy ani my, určit nedokážeme, to může jen lékař, po podrobnějším vyšetření, za předpokladu, že otevřeně promluvíte o všem, co by s nimi mohlo souviset.
Co je však jisté, že Vám organizmus, tělo i psychika, vysílá jasnou zprávu o tom, že pro Vás drogy nejsou tím pravým ořechovým. Nebudete li ji respektovat, to znamená se drogám obloukem vyhýbat, nebo aspoň odložit jejich další užití na co nejdelší čas a snížit jak dávky, tak intenzitu užívání, čekejte další, ještě závažnější potíže a problémy.
Ať už jsou projevy způsobené předávkováním, otravou, nebo reakcí na nečistoty, chemikálie, nebo nebezpečnými příměsemi, kterými distributoři drogy ředí, nemocí, psychickou poruchou, mimořádným vyčerpáním, nebo kombinací možných příčin, doporučuji Vám vyhledat lékařskou pomoc, lékaři se svěřit a nechat se bez prodlení vyšetřit.
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je, jak se situace vyvíjí a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.