Menstruace
Noname
Zdravím..jsem uživatelkou pervitinu několik let, nikdy jsem si nepíchla a před 2 lety jsme se dali dohromady s klukem co to posílá jen žilou. Tak jsem se naučila si to pouštět rektálně(do zadku). Dělám to přes rok, stavy oukej. Ale posledních 2,5 měsíce mám pořád středně silnou menstruaci, bez přestání. Den co den, sváděla jsem to na stres ze školy apod.
Přítel má ale jiný názor a říká ze bych na nějaký čas měla změnit aplikaci, ze menstruaci mám kvůli tomu, ze si to pouštním spodem.
Tak se chci zeptat jestli je možné, aby tahle aplikace měla vliv na moji menstruaci? Dík za odpověď..

Odpověděl: Tereza Ehrenbergerová
Zdravím,
tenhle způsob aplikace může přímo poškodit spíše vaši sliznici v rektu, přičemž by asi mohlo dojít až ke krvácení z konečníku. Vy ale píšete, že máte menstruaci, tedy že krvácíte vaginálně.
Určitě bych vám doporučila, abyste neváhala a navštívila gynekologa, neboť za tím bude spíše nějaký gynekologický problém, který s pervitinem přímo nesouvisí. Jednak by bylo určitě dobré, abyste zjistila, jestli nejste těhotná. I při těhotenství se může krvácení objevit. Jinak se může jednat například o nějaký zánět, endometriózu, hormonální poruchy, myom dělohy či o jiná onemocnění, která určitě není dobré nechat plavat (například prekancerózní změny na děložním čípku).
Dlouhodobé užívání pervitinu vám ale samozřejmě také může navodit spoustu (nejen) zdravotních problémů. Pokud byste si o tom chtěla s někým v klidu promluvit a začít třeba uvažovat o tom, jestli to nechcete změnit - ozvěte se. Rádi vám předáme kontakty, kde vás nikdo nebude soudit, naopak se vám budou věnovat.
Nějaké kontakty můžete najít zde:
https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Teď ale určitě neváhejte a navštivte gynekologa co nejdříve.
Držte se!
T.E.