Bolest v žíle při pouštění drogy
Toxic🖕🙈
Dobrý den, methafetamin beru už 3roky z toho už půl roku beru nitrožilně posledních měsíc se mi z ničeho nic se mi objeví při pouštění drogy do žil taková divná bolest až tlak.Tohle se mi neoběvuje pořád dřív sem tohle měla na leví ruce furt tak jsem ji nechala zahojit a odpočinout a pak byl zas všechno v normě dneska sem si po dlouhé době dala do pravé do ruky a oběvilo se to zas tohle se mi u pravé ruky poprvé oběvilo poprvé po užít mě chvíli bolí ruka a musím ji mít pořád pokrčenou,ale aby byli žili ňák poškozené si nemyslím,protože se to neoběvuje ,při každém novým pichu si to dávám směrem k srdci a i střídám ruce a snažím se to dávat jinam, ale nechtějí davat ruce si pravidelně mažu Heparoidem. Ptala jsem se i známíh který užívají a oni sami nevědí co by to mohlo být nebo mi říkají že jsem si to dala vedle, ale vedle to není žádná boule se neoběvila a nebo že jsem si žilu pro pichla.Koukala jsem i na net a nikde jsem to nemohla najít. Už to trvá dlouho a jsem z toho chvíli taková videšena a neužívám si ten nástup a tak mi přítel řekl ať napíšu sem. Budu ráda za odpověď.🙂

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše znepokojení, je na místě.
Odpusťte, ale takto na dálku nejsme my, ani nikdo jiný, s to určit, co se Vám vlastně děje. Co je však jisté, byť jak píšete, užíváte nitrožilně půl roku, že má Váš orginizmus užívání pervitinu dost, a nebudete li jeho zprávu brát vážně, můžete očekávat ještěš závažnější potíže a problémy.
Doporučuji Vám zajít do některého kontaktního centra, nebo se sejít s pracovníky spádového terénního programu, svěřit se s problémem jejich zdravotníkovi a ukázat mu postižená místa. Služby jsou bezplatné a mohou být poskytnuty i zcela anonymně.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme.
Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Užitečné odkazy:
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/193/nemas-uz-kam-davat-Zily-ti-neberou-a-nosem-to-taky-nejde-nemas-ciste-jehly-a-presto-si-musis-dat-vyzkousej-kapsle!!!.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/181/dekontaminace-ii_2011.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/111/dekontaminace-i_2011-smrt.html
http://www.zbynekmlcoch.cz/informace/medicina/osetrovatelstvi-postupy/intravenozni-injekce-a-aplikace-infuze-postup-podavani-iv-injekci-a-infuzi
http://www.psychicke-zdravi.cz/novinky-laik-dimenzef/injekcni-aplikace-drog-je-nebezpecna-pro-narkomana-i-jeho-okoli-520
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/25/abscesy-atd-vcetne-protiinfekcniho-dvanactera.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/316/analni-aplikace-drogy.html?warning=kill
http://www.infodrogy.estranky.cz/clanky/zpusoby-uzivani-drog.html
http://www.substitucni-lecba.cz/injekcni-uzivani-drog
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.