Pokračování
Opravdový hňup
Děkuji za vaši odpověď... dávám vám vědět průběh svého příběhu... když jsem přestal chodit ze strany na stranu proto ze jsem nemohl usnout tak sem si dal v koupelně topení na plno napustil sem si horkou vodu bylo to okolo 6-7 ráno ... v místnosti přibližně bylo 29 stupňů možná i víc usnul jsem. Nevím co se stalo probudil jsem se až teď je mi o trochu líp... je to zvláštní mám okousany ukazovacek na pravé ruce to možná byla asi ta příčina toho ze byl nafialovelej když jdu tak už jdu rovně... teď pro změnu slyším kolem sebe intenzivně jakýkoliv zvuk když se na chodbě otevřou dveře když nikdo jde po schodech slyším v Trubkách protékat vodu... úplně jsem stratil chuť jídlo chutná jak nic sýr šunky nic... chci se prosím zeptat koukal sem na internet za jak dlouho vyprcha pervitin z těla ... 32 hodin jeto pravda ?? Když mi je o něco líp jenom necítím chuť a slyším úplně vše je pořad potřeba vyhledat lékařskou pomoc

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
zřejmě jste omylem zadal totožný dotaz dvakrát dnes jsem na něj odpovídal.
Přikládám tedy kompletní kopii odpovědi:
Opět zdravím,
je fajn, že je Vám lépe a dáváte vědět, díky za doplnění. Odpočiňte si, vydatně se najezte, doplňte vitamíny a minerály, hodně pijte nealko tekutiny.
Vyhněte se všem psychotropním látkám, alkohol nevyjímaje, s usínáním a zklidněním Vám může pomoci čaj z meduňky, která koupíte v každé lékárně i běžnějších obchodech.
Pervitin by měl, při jednorázovém požití, lidský organizmus zpracovat a vyloučit do dvou, nejpozději do 3 dnů.
Nepropadejte panice a dejte šanci tělu i psychice, aby nabraly sílu, stabilizovaly a zregenerovaly se, nejpozději v horizontu dní byste měl být v pořádku, pokud ne a cítil jste se i po několika dnech nestandardně, nebo snad měly potíže pokračovat, nebo se v nejrůznějších podobách a intenzitách vracet, vyhledejte lékařskou pomoc. Mám na mysli psychiatra, nejlépe psychiatra adiktologa, se kterým otevřeně promluvte o všech okolnostech, které s Vaším stavem souvisely, souvisí, nebo by mohly souviset. Zajít ale můžete i ke svému praktikovi, to však, vzhledem k sočasné situaci a ohrožení koronavirem, nemusí být nejvhodnější řešení.
Pokud by se Vám mělo jakkoli přitížit, volejte, jak jsem psal, rychlou lékařskou pomoc 155, nebo tísňovou linku 112, nebo zajeďte do nejbližší psychiatrické ambulance.
O naší Poradenské lince, kam můžete každý všední den od 13 do 15 hodin volat na číslo 602 666 415, už také víte.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám v případě potřeby kontakty na bezplatné služby specialistů, kteří Vás podpoří a pomohou Vám, obratem pošleme.
Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení, služby vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Přeji Vám vše dobré, ať jste brzy v kondici.
Držím palce, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.