Velmi špatný stav na dojezdu
Nikol
Dobrý den, užívám pervitin nitrožilne. Poprvé v životě se mi po užití,cca na dojezdu stalo, ze mě z ničeho nic zacla bolet hlava neskutečné,nebo spis mozek.Nikdy sem takovou bolest nezažila,bolelo mě i když jsem otevřela oci a do toho sem musela být v leze jinak bych omdlela.Take začlo brnění rukou a přesouvalo se to až do končetin. Trvalo to cca 30min a byla sem z toho strašně v šoku, ze jsem měla i pocit, ze umírám. Teď už je to lepší,jen mi je chvíli horko a chvíli zima,ruce mám ledove.Tez z hluboka dýchám.
Léčbu už mám domluvenou o tom se dozvědět nechci. Zajímá mě, co to mohlo se mnou být?

Odpověděl: Amrit Sen
Nikol, zdravím Vás,
chápu Vaše znepokojení i otázky, jsou zcela na místě, ale odpusťte, takto na dálku nikdo, tedy ani já nedokážu určit co, ani proč se Vám stalo.
Každý člověk je neopakovatený originál a drogy na něj mohou účinkovat a působit různě, stejně jako se dopady jejich užívání mohou u jednotlivců lišit.
Nepíšete, jakou dávku jste užila, ani jestli jste v té době, nebo před tím aplikovala nějaké další drogy, těžko tedy říci, jestli šlo o předávkování, nebo "otravu" zbytky prekurzorů, které mohly v látce zůstat z výroby, nebo jestli šlo o reakci na všemožné, často nebezpečné příměsi, kterými distributoři drog "zboží" ředí.
V každém případě ale šlo o jasnou zprávu organizmu, Vašeho těla i psychiky, že už mají užívání drog dost, a pokud se jim napříště nevyhnete, nebo je nezačnete řešit a léčt se, přinejmenším neodložíte další užití na delší čas a minimalizujete intenzitu užívání, nemáte se rozhodně na co těšit, respektive očekávejte další, možná ještě závažnější potíže a problémy.
Pokud je Vám i v tuto chvíli zle, nebo měly by se potíže v nejrůznější formě vracet, vyhledejte lékařskou pomoc.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.