Rady, tipy, cokoliv prosím ...
Opravdý hňup
Dobrý den takhle se svěřují poprvé v životě.
V 10 hodin včera jsem si aplikoval pervitin přes nos ... v rozmezí 20minut jsem si dal 0,15 ... potrebuju cokoliv nemůžu spát nemůžu poradně pohybovat ústy. Mimiku absolutně neovládám... mám nafialovjelí ukazováček ale ostatní prsty jsou barevně v pořádku ale necítím pořádně hmat... Motorické schopnosti kymacím se ze strany na stranu... mužů to nějak zmírnit... čímkoliv prosím (dal sem si to poprvé)lituju toho ale byla to zvědavost už to v životě neudělám...

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, takto na dálku nedokážu já, ani nikdo jiný rozpoznat, nastož určit, co Vám konkrétně je, ani jakou látku, nebo směs látek, jste vlastně aplikoval.
Co je všek jisté, že jste dostal zprávu od Vašeho organizmu, těla i psychiky, že pro Vás drogy nejsou to pravé a nebudete li ji respektovat, můžete očekávat další, možná ještě závažnější potíže.
Jestli je Vám i v tuto chvíli zle, doporučuji Vám volat záchranku, rychlou lékařskou pomoc: 158,
nebo tísňovou linku: 112.
Budeme rádi, když se ozvete a napíšete nám, jak Vám je a jak se situace vyvíjí, a zda Vám byla odpověď užitečná, nebo zavoláte na Poradenskou linku SANANIM: 602 666 415.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/72/2788/Akutni-ucinky-metamfetaminu
http://www.prevcentrum.cz/pervitin
http://drogy.ful.cz/drogy/pervitin/
http://www.extc.cz/pervitin.html
http://www.angelfire.com/in/freelife/piko.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Přeji Vám vše dobré, ať jste brzy v kondici,
buďte na sebe opatrný, Amrit Sen.