Unicov
Lada
Zdravim vsechny, mam dotaz a vim, ze odpovedet asi plne nemuzete ale situace je takova, ze jsem z Unicova u Olomouce, ktery jak vite he spolu s dalsimi 20 obceni hermeneuticky uzavreny. V pondeli rano se mne osobne povedlo v Olomouci zasobit se Suboxone v podstate na dva mesice. Mel jsem stesti, cely vikend jsem to resil a vyrazil doslova za tmy do Olomouce. Lekar uzasny, beru 12 mg tak si umite predstavit zasobu na dva mesice.. I rivotrilu, zoloftu. Ale k veci znam minimalne 11 lidi z Unicova na metadonu, co takove stesti nemeli. Ta hrstka, co ho Mela, dostala tez "nouzovou" zasobu na dobu 2 tydnu. Ale to je jeden clovek a be z Unicova. Co maji zavisli delat prosim? Obvodaci odmitaji cokoliv psat, vlastne pokud vubec nekdo ordinuje... Jen jednomu znamemu co musel ukoncit davku 23 ml ze dne na den vydali e recept na VENDAL ktery ale jedina lekarna be meste beztak nema a nedoveze. Nevim, co SE Bude dit, ale vazne se bojim o ne I o nasledky jejich chovani.. tvrde. Co by na to? Dikec Lada

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Láďo,
chápu, že je to svízelná situace.
Je to potřeba řešit s pracovníky u Vás, třeba nějaké řešení najdete. Níže kopíruji aktuální informace ze stránek organizace Podané ruce ohledně terénních služeb. Zkuste na uvedená čísla zavolat a informovat se, zda by tato situace nešla nějak vyřešit.
Terénní programy v Olomouci
Aktuality:
V rámci opatření ohledně šíření koronaviru se zavádí následná opatření do odvolání:
Výměna v Olomouci probíhá v místě kanceláře na Dolním náměstí 2 v provozní době programu (Po,Čt 9-17; St,Čt 12-17; Pá 12-16)
Výměna ve Šternberku bude probíhat u Tesca na parkovišti u našeho auta (červená Dacie). Od 14:00 do 16:00 v úterý a v pátek 12:00 až 14:00.
V Uničově a Litovli se terén omezuje do odvolání. Pokud budete mít zájem můžeme zprostředkovat zaslání HR materiálu skrze českou poštu na naše náklady.
V případě nouze jsme stále na MESSENGERU Terén Ol Zbyněk A NEBO NA TELEFONU 776 778 132
FUNGUJEME OD 09:00 DO 17:00
Dávejte na sebe pozor a nepodléhejme panice Terén
Dále přidávám kontakty:
Máte problém?
Kontaktuje naši infolinku.
T: +420 770 177 337
E: infolinka@podaneruce.cz
WhatsApp: +420 770 177 337
Facebook Messenger
Provoz infolinky:
Po-Pá: 9:00-15:00
Tak držím palce! MK