MDMA dojezdy
teleport
Dobrý den,
čas od času si dávám MDMA/MDA (krystaly, ne tablety), nebo spíš předpokládám, že je to ono, nemám to laboratorně ověřené, ale pokaždé to má stejné účinky. Spolu s jedním kámošem trpíme jako jediní dva v partě nevolností, vždy třetí den po posledním užití a trvá to den, maximálně dva dny. Snažíme se nekombinovat, alkohol pijeme minimálně (abstinujeme, na party si dáme výjimečně 2-3 panáky).
Nemůžu dohledat proč, ale zajímalo by mě, čím to může být? Děkuji předem za odpověď, přeji pevné zdraví a nervy nejen v době epidemie, T.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Takto na dálku není možné určit, co, ani proč se stalo, možností je mnoho..
Každý člověk je jedinečný originál a drogy na něj mohou působit různě, stejně jako se dopady užití, či užívání, mohou u jednotlivců lišit, nicméně zmíněné 2 - 3 "panáky" destilátu, mohly hrát v příběhu významnou roli, stejně, jako případná dehydratace, setting a momentální osobní nastavení a kondice.
V každém případě však tomu, co se stalo, rozumějte jako významné zprávě, upozornění Vašeho organizmu se zdviženým prstem o tom, že pro Vás drogy nejsou to pravé a nejlépe se jim napříště obloukem vyhněte, nebo jejich další užití odložte na co nejdelší čas, aby se Vaše tělo i psychika zregenerovaly.
Přidávám několik základních doporučení.
Buďte opatrný, MDMA (3,4-methylenedioxy-methamphetamin), není ani nevinná, natož bezpečná droga. V tabletách nikdy nevíte, s jakými látkami může být smíchaná, nebo čím je ředěná, často jde o velmi nebezpečné příměsi. U MDMA v krystalické formě, je těžké určit, nebo odhadnout její množství, tedy dávku, takže vždy existuje zvýšené riziko předávkování. Ani na pohled "čistě" vyhlížející krystalická látka, „sympatická" tableta, nebo „koule", kvalitu drogy nezaručuje. Stává se i to, že ani jedna ze zmíněných forem, vůbec MDMA neobsahuje.
Rizik, souvisejících s užíváním MDMA je celá řada, nejškoláčtější chybou bývá zanedbání pitného režimu a následná dehydratace, "dokopávání" se, tedy přidávání si drogy v průběhu jedné "jízdy", včetně kombinování s dalšími drogami, alkohol nevyjímaje. Porušení těchto zásad má za následek zvýšené riziko toxické psychózy, dehydrataci, kolaps, selhání životně důležitých orgánů a končit i smrtí.
Vyvarujte se rizikového sexu, vždy použijte kondom.
Pamatujte na to, že před užitím MDMA byste měl být vždy odpočatý, v dobré psychické, tělesné i zdravotní kondici, v přívětivém prostředí a nikdy neprotahovat "jízdu" déle, než přes jednu noc. Dostatečně pít nealko nápoje a přes možnou nechuť k jídlu, alespoň občas, něco výživného zakousnout. Dávat si pauzy, v průběhu „jízdy" pravidelně „chillovat", dávat si oraz od intenzivního dění a hluku.
Následně si poctivě odpočinout, zdravě a vydatně se najíst a napít, osprchovat, vyspat se. Doplnit vitamíny, nejlépe ovocem a zeleninou, případně potravinovými doplňky, také minerály, dobrá je kombinace vápník, hořčík, zinek.
Se zklidněním a usínáním může pomoci čaj z meduňky. Vše koupíte v lékárně, ale i běžných obchodech.
Další užití drogy odložte na co nejdelší čas, snížíte tak riziko vzniku závislosti a umožníte organismu se zregenerovat.
Více se dočtete na stránkách naší poradny:
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
Další informace zde:
http://www.extc.cz/extaze.html
http://www.extc.cz/riziko-predavkovani-mdma.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/293/je-extaze-zabijak-i-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/160-extaze-tak-trochu-jina-droga
http://www.drogy-about.estranky.cz/clanky/stimulanty/extaze.html
http://www.drogy.cz/extaze/kap-nasledky-uzivani-extaze.html
http://navykovelatky.cz/tanecni-drogy/extaze/
Stačí takto?
Jak jsem psal, buďte na sebe opatrný a zkuste najít možnosti, jak se bavit a trávit volný čas bez drog, bonusy takových aktivit budou na rozdíl od drog, trvalé.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.