Drogy v dechu
Kanik
Dobry den chtěla jsem se zeptat kdyz někdo je v místnosti s narkomanem mám dotaz je možné ŽE když mi dají fouknou do balonku policie da se to zjistit a zbytečné někoho policie napadá když jim někdo něco nahlásí dekuji

Odpověděl: Amrit Sen
Kaniku, zdravím Vás,
díky za důvěru. Omlouvám se, Váš dotaz není příliš srozumitelný, snažím se ho pochopit, opravte mne a lépe specifikujte dotaz, pokud se mi to nepodaří.
Z dechu se testuje pouze alkohol, nikoli ostatní drogy. Pobytem v místnosti s uživatelem drog, se rozhodně běžně neintoxikujete, s výjimkou, že by dotyčný drogu kouřil, nebo inhaloval a vy jste byl bezprostředně blízko, nebo v malém nevětraném prostoru. Pak by Vám mohl vyjít pozitivní test, prováděný z krve, moči, nebo slin.
Co máte na mysli nesourodým souvětím "je možné ŽE když mi dají fouknou do balonku policie da se to zjistit a zbytečné někoho policie napadá když jim někdo něco nahlásí", skutečně netuším.
Mějte se krásně,
Amrit Sen.