Odpoved na dotaz c. 735992
Marcou
Dobrý deň, ďakujem za odpoveď, marihuanu som užil, ako som písal 4 roky dozadu naposled. Momentálne koncim VS, psychicku zatez v rodine nemáme. Nevyhladal som odbornú pomoc.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Marcou,
takže jestli tomu dobře rozumím, "nějak divně" se cítíte celou dobu od posledního užití marihuany, tj. tak 4 roky. Za tu dobu jste nevyhledal odbornou pomoc. Co se tedy děje, že jste nyní kontakoval naši poradnu? Stalo se něco v poslední době?
Píšete, že končíte VŠ, napadlo mě proto obrátit se na poradnu přímo na škole. Předpokládám, že stejně jako na vysokých školách v ČR, je i na Slovensku poradna pro studenty, kde by vás vyslechli a v případně po vyhodnocení situace předali potřebné kontakty, co vy na to? Dávalo by vám něco takového smysl?
Na jednu stranu si říkám, že celá věc už trvá 4 roky a nejspíš tedy nejde o nic akutního. Na stranu druhou ale píšete k nám do poradny, a tak pro vás osobně je nejspíš situace dost nepříjemná. Chápu to dobře? Proto bych vás i přes všechny možné pochyby a ale ráda podpořila v rozhodnutí, zajít si o všem promluvit. Buď se dozvíte, že nejde o nic závažného a už samotný rozhovor vám uleví a budete se cítit lépe, nebo najdete potřebnou pomoc. A to za to stojí, co říkáte?
S pozdravem,
Gabriela Minařík.