EMKO (MDMA)
Denny
Dobrý den, je možné, aby MDMA působilo sedativně? Namísto energie se mi totiž pořád zavíraly oči, točila se hlava a byla jsem strašně uvolněná. Děkuju za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Denny,
obávám se, že tímto způsobem přes internet to nepoznáme.
Nelze opomenout skutečnost, že se vlastně nijak nedá zjistit (pouze toxikologickým rozborem) co vlastně všechno dané látky vydávané za MDMA obsahují. Není neobvyklé, že se prodávané drogy, prodávající pod názvem MDMA s účinnou látkou MDMA ani nepotkalo a jejich složení může být všelijaké a různorodé. Tam pak nelze vůbec předpokládat, co mohou organismu, potažmo psychice přivodit za rizika a jak budou působit. I kdybyste si pořídila tabletu s obsahem MDMA, stejně pak nelze odhadnout množství účinných látek a množství dalších příměsí.
Z tohoto důvodu nelze moc dobře předem vědět, co a jak bude po konzumaci probíhat, co se bude dít a co s čím bude reagovat (např. při současném užívání nějaké medikace nebo dalších drog).
Obsahy tablet se mohou tak různit, že na podobné otázky bohužel nelze zodpovědně odpovědět, pokud není známo jejich přesné složení.
Každopádně buďte opatrná, a pokud to možné, dalším konzumacím se pokuste vyhnout.
Mějte se hezky, v případě potřeby napište kdykoliv znovu.
S pozdravem, MK