Proces testování thc
Slimča
Dobrý den,
Rad bych se zeptal na to, jak probíhá test z moči u mého praktického lékaře, který autoškola vyžaduje po tom co jsem přišel o řidičský průkaz z důvodů Thc.
Druhy dotaz na který jsem bohuzel nenašel nikde odpověď je, zdali je možné danou moč vyměnit za moč někoho kdo marihuanu neužívá aniž by se na to u lékaře přišlo.
Určitě nemám v plánu to provádět, jen do mě ze všech stran někdo hustí nějaké informace a člověk pak neví co si o tom sám myslet a jaká informace je nakonec správná.
Mockrát děkuji za vysvětlení
Hezky den

Odpověděl: Amrit Sen
Slimčo,
zdravím Vás, díky za důvěru. Testy na drogy zpravidla probíhají tak, byť Vám to může přijít nedůstojné, že lékař, sestra, nebo pověřený pracovník daného zařízení osobně "odběr" kontroluje, tedy je přítomen tomu, kdy testovaný do příslušné nádobky vzorek vymočí.
Doporučuji Vám tedy upustit od úmylu pouštět se do eskapád, se kterými by měli potíž i Houdini, nebo David Coperfield. Získání řidičského oprávnění byste tak mohl nadlouho zazdít.
Máte li obavu z pozitivního testu, odložte nejlépe snahy na jeho získání na dobu, kdy budete delší dobu "čistý" od všech drog a po jeho získání, pokud hodláte s drogami pokračovat, rozhodně nesedejte za volant.
Přítomnost drog se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolizmu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Marihuana (THC)
- detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
- detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Pervitin
- detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve 1 - 3 dny
Extáze
- detekce z moči max. 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve 1 - 3 dny
Kokain
- detekce z moči do 12 - 24 h, detekce z krve do 24 h, v závislosti na intenzitě předchozího užívání
Heroin a další opiáty
- detekce z moči 2 - 3 dny, detekce z krve 1 - 2 dny, v závislosti na intenzitě předchozího užívání. Některé opioidy, např. Methadon, mohou být detekovány až 6 dní od užití.
Benzodiazepiny
- detekce záleží na vylučovacím poločasu - u krátce působících lze látku detekovat po několika dnech, u dlouhodobě působícího Diazepamu až 3 týdny, vzácně déle.
Doba, po kterou lze výše uvedené drogy zjistit ze slin a potu, je obdobná, jako u testů ze vzorku krve.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe i ostatní, opatrný.
Amrit Sen