lázně - procedury
Olda
Dobrý den, prosím o radu. Pravděpodobně pojedu do lázní, kde se nabízí i lymfodrenáže a rašelinové zábaly, které mají napomáhat detoxikaci. Jsem uživatelem marihuany. Byly by pro mě tyto procedury vhodné?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Oldo,
bohužel mi nejsou známé informace o tom, že by lymfodrenáž nebo rašelinové zábaly pomáhaly detoxifikaci od marihuany. Co může pomoci zrychlit uvolnění THC z tukových zásob do oběhu, je hubnutí (tedy myšleno právě toho tuku, ve kterém je THC uloženo, nikoli svaloviny). Předpokládám, že nepůjde o žádný rychlý proces, který by uvolnil takové množství THC, že byste vnímal nějaké výraznější změny (veselost, "zhulenost" apod.).
Netuším, jaké plány máte ohledně užívání marihuany v době lázeňského pobytu. Budu ráda za informaci, jak jste s marihuanou během pobytu nakládal, případně zda jste vnímal nějaký rozdíl oproti běžnému fungování. Předpokládám, že už samotný pobyt a procedury, vám zvednou náladu, budete spokojenější. Případné uvolnění zásob THC z tuků by mohlo toto ještě podtrhnout. A možná by se dal takový pobyt vzít jako příležitost k vysazení nebo omezení užívání THC. Co myslíte?
S pozdravem,
Gabriela Minařík.