Náhrada za piko
Neres12
Dobrý den odpovídám na vaši odpověď
Máte pravdu že se můžou dostavit potíže i když teď se mi nedostavil zatím žádné chuť na piko už nemám zmyzela mi... Ohledně těch stimulačních bylin dáte mi nějaký tip? Že bych si mohl objednat neco z domova?..

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Neres12,
bohužel nemám v této oblasti přehled: Na internetu najdete spoustu preparátu s povzbudivým účinkem, nicméně předpokládám, že ty bezpečné se nebudou pervitinu svou intenzitou blížit. Ale znovu opakuji: ve vaší situace doporučuji konzultovat situaci s lékařem. Potíže, které máte, je možné řešit právě pomocí léků a podpůrné terapie. Není radno na sobě sám experimentovat. Jednak pro to, aby se stav nezhoršil. Druhak z toho důvodu, že včas neléčené psychické problémy (jako jsou deprese, sociální fobie apod.), mohou bez léčby přejít do chronicity. Nabalují se pak na ně další problémy, potíže postupně začnou člověku řídit život, a o to komplikovaněji a déledobě se léčí. Co vy na to? Zvažoval jste zajít si s někým na toto téma promluvit? Kdybyste byl z Prahy, mohla bych se vám pokusit sehnat kontakt na psychiatra.
Pokud trváte na objednání preparátů z domova, zkuste se telefonicky obrátit na nejbližší lékarnu a poprosit o předání lékárníkovi s farmaceutickým vzděláním (v každé lékárně by někdo takový měl být), a s ním své potíže probrat. Stejně tak ale můžete kontaktovat i svého obvodního lékaře, psychiatra (pokud máte). Je-li důvodem toho, že se vám nechce chodit do lékárny osobně právě zmiňovaná sociální fobie, nebo jiné psychické potíže, o důvod víc obrátit se na svého lékaře. V podobných případech vás může lékař navštívit i u vás doma.
S pozdravem a přáním, aby bylo brzo lépe,
Gabriela Minařík.