Jak dál?
Tramalak
Nedávno jsem vám psal že apstinuju , 7 den apstinence jsem to porusil 1 stovkovym tralgitem ... Dnes je to 13 den a porušil jsem to uplně , dal jsem si 3 dvoustovkovy tralgity , piko atd.. No sere mě to , myslíte že jsem slaboch ? Jsem rád že se konečně cítím normálně ale ta cena a dluh za tohle žití je šílená :( Jakože snizil jsem predtim tramali z 8 na 3-4 denne , ted 13 dni apstinence (daval jsem si kratom ,obcas zahul proste jsem se snazil snizit apstak....)Mám u sebe jeste par tablet tak doufám že se mě ty apstaky zase neprodlouzi , protože už v tom lítat nechci ! Poradte mi prosím něco na apstaky hledal jsem na internetu , momentálně mám u sebe i pár tablet rivotrilu myslíte že to pomuze na apstak?Mám příšernej strach že ty apstaky neprejdou a že sem si zničil svůj život .. Jak dlouho to trvá ? Tydny nebo měsíce ?? Mozná jsem proste jen slabej když jsem to po dvou tydnech porusil já proste jen jsem see chtel citit normalne :( Omlouvám se za zbytečné opakováni , doufám že s tím neotravuju když mám velice podobný dotaz .. Děkuji moc za minulou odpověd velice mi to pomáha když mohu být s vámí v kontaktu díky moc.. Vážím si vás :)Děkuji

Odpověděl: Tereza Ehrenbergerová
Zdravím,
nenapíšu vám asi nic nového oproti minulému dotazu. Většinou se uvádí týdny. Tramal se trochu odlišuje od ostatních opioidů ještě vlivem na serotoniergní systém, což může být příčinou trochu atypických odvykacích stavů.
Také jsem vám psala, abyste se zkusil objednat do nějaké adiktologické služby, kde byste našel nějakou oporu v tomhle vašem snažení. Myslím, že život jste si zdaleka nezničil, odvykací stavy se dají zvládnout, lecjaké škody se dají napravit... Zkoušet namátkově další drogy a léky, to je samozřejmě taky možnost, ale docela klidně pak můžete skončit v bludném kruhu. Rádi vás podpoříme v tom, abyste z kruhu vystoupil.
Tak se ozvěte!
Hodně zdaru!
T.E: