Piko v moči
Neres12
Dobrý den minulou sobotu okolo 2hod po půl noci jsem užil pervitin kouřením prez alobal a v neděli 1 hod po půl noci jsem užil marihuanu aby se mi sladce spinkalo 🤫☺️
No dnes sem měl jít na odběr moci jenomže jsem dnes nešel zaspal sem takže jdu v pondělí zůstane mi jedna z těch látek v moči do pondělí
V pondělí to bude - 9dní odni PIKA
A 8 dní od užití Trávy

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
předchozí dotaz jsem přidělila opět kolegyni Gabriele Minařík, jelikož se jedná o navazující komunikaci.  Na tento si dovolím reagovat já, snad je to v pořádku.
Detekce jednotlivých látek uvedu níže. Podotýkám, že jde o údaje pouze orientační, jelikož je to vždy dost individuální. Záleží na individualitě organismu, na frekvenci/množství užití a na kvalitě konkrétní užité drogy.
Pervitin
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
THC
detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny = jako u krve
Nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, ze kterých se postupně uvolňuje do organismu a tam metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných orientačních testů mohou prokázat pozitivní výsledek poměrně dlouhou dobu. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, ale je to důkaz, že v posledních dnech bylo THC konzumováno.
Netuším, jaký odběr Vás čeká. Pokud je to odběr v rámci nějakého lékařského vyšetření, tak tam se přítomnost drog nezjišťuje, pokud k tomu není nějaký vážný důvod. Zdali jdete přímo na odběr, který má přítomnost drog zjistit, je možné, že nějaké stopy budou prokázány. Můžete si na své náklady test pořídit (v lékárnách se dají běžně koupit) a sám se otestovat, abyste věděl, jak si vedete.
Stačí to takto?
MK